Pazar, Ocak 02, 2011

Biz sorduk, Mischief yanıtladı





İkinci röportajımızın konuğu blog aleminin Coyote'si, bahtsız bedevinin önde gideni, sessiz sessiz dururken bir anda sizi gülmekten öldürecek espriler yapabilme kudretine sahip, hayatta en çok uyumayı seven, genelde bir şey yapmayı teklif ettiğinizde "üfff" diye karşılık veren (şikayet fırsatı bulmuşken kaçırmayayım), tam ben bu yazıyı yazmakla meşgulken mantı yapmakta olan sevgili kardeşim Mischief, yani Canan.


365 gününe birebir şahit olduğum insana bu soruyu sormak tuhaf olsa da diyorum ki: "2010 nasıldı?"

- zaten çoğunluğuna şahit oldun ama yine de söyleyeyim efendim, berbattı.. açıkçası hiç bir yerini özleyeceğimi sanmıyorum, okulun bitişi, aöf'ün bitmeyişi, iş ve işçi bulma çalışmaları.. nereden baksan elimde kalan hiç özlemeyeceğim bir yıldı..



Olumlu düşünürsen iyi şeyler olur derler ya, olumlu düşün ve söyle bakalım, bu yıl neler olsun?

-Bu yıl öncelikle işim olsun mümkünse.. sonra hayatım düzene girsin, bolca param olsun (söz seni de görürüm o zaman) sevdiğim insanlar yanımda olsun.. öyle işte..



Annemin deliler gibi çeyiz hazırlıyor oluşunu "annelerin içine doğar" diye mi açıklasak yoksa "umut fakirin ekmeği" diye mi?

- hani kar yağdığında ekmek satışlarında ne bileyim makarna satışlarında patlama olur ya.. ihtiyacın olmayacağını, tipi çıkıp dışarıda hayatın kesilmeyeceğini bile bile hazırlığını yaparsın.. tam olarak buna benzetiyorum ben.. diğer bir deyişle, ya olursa?



2011'in ilk günü kalabalık bir yerde yavaş yavaş yürüyorsun, karşıdan muhteşem bir varlık gülümseyerek yanına geliyor. Geldi ve sana ne dedi?

- "seni özledim"



1 dakika sonra bile hayatımızın şu an olduğundan farklı bir hal alması mümkün, doğal olarak 2011'de hiç beklemediğimiz şeylerle karşılaşabiliriz. Desem ki 2011'de hayatında ne değişiklik olsa seni çooook şaşırtır?

- valla hayatımda olacak her türlü iyi şey beni şaşırtır aslında.. iş olur, eş olur, araba olur, ev olur.. seve seve şaşırabilirim de, hiç sakıncası yok yani :)



Shemaya nazar mı değdi, biri bize büyü mü yaptırdı? Nedir bu bahtsızlık, kısmetsizlik? 2011'de bunu yeneceğimize inanıyor musun?

- geçen a.nurla da konuştuk bunu.. topluca önce hamama hemen ardından da telli babaya gidicez.. birimizde bir problem var ve onu bulmamız gerekiyor.. havalar az biraz ılınsın da :D



Bir tane bloga yazı yazmaya üşeniyorken ben bir de tutup "birlikte blog oluşturalım" dediğimde içinden küfür ettin biliyorum, küfür ettiğini bir de buraya yaz ki herkes bilsin. Hem bak güzel olmadı mı?

-  ya küfretmedim açıkçası.. ama sen, a.nur ve bido zaten bloga sık sık yazan insanlardınız.. ben de "emeeen onlardan bana sıra gelmez" diye düşündüm.. fark ettim ki tembelsiniz!! hepiniz! hepiniz!



2011'de yeni bir shema buluşması gerçekleştirirsek saat kaçta olur sence? O saatte seni uyandırmak benim kaç dakikamı alır?

- ay sabahın onunda olmasın da! ya da olursa bi yerde şık, nezih bi kahvaltı ısmarlarım deyin koşa koşa gelirim.. normal kahvaltı da olur.. çaya bile razıyım.. uff bişeyler ısmarlayın yeter :P



2010'da çok güldüğün bir durumla karşılaştıysan ya da yaşadıysan anlat da biz de gülelim evladım. (Sen bizi güldür Allah da seni güldürsün.)

- ya böyle sorunca insanın aklına gelmiyor ki.. 2010'da en çok friends'e güldüm onu sorsan söyleyebilirdim ama olay hatırlayamadım.. ünlüler nasıl cevap veriyor bu sorulara yahu :D



Yeni başlayan yıl şerefine bize bir şarkı söylemek ister misin?

- istemem.. zaten yeni yıl şarkısı bilmiyorum.. aa bildim bildim "yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu olsunnn"



Yeni yılın başlaması demek benim doğum günümün de gelmesi demek. Bu bir soru değil, sadece hatırlatayım istedim :)

- evet ya o yüzden noellerim kıristmıslarım hep buruk, hep buruk..



Şanssızlığından bu sene kurtulacak mısın?

-  valla bana kalsa hemen kurtulurum da o beni bırakmayacak gibi.. yine de umut fakirin ekmeği tabi.. 



Ortak olarak kullandığımız odamızın bir günde dağılmasına nasıl biz çözüm bulsak? Toplamaktan bıktım o dağılmaktan bıkmıyor!

- ilk iş olarak küçük kardeşi odadan atmalı bence.. dağınıklığın %70i ondan kaynaklanıyor.. %25 de senden desek.. kaldı bana %5.. demek ki çözüm neymiş? ikinizi birden odadan atmak.. %5 dağınıklıktan nolur ki?



Yeni yılla ilgili bir mesajın, söylemek istediğin bir şey varsa alalım. Şarkı az önce söyledin, onun yerine şiir okuyabilirsin, fıkra anlatabilirsin, Almanya'daki amcana selam gönderebilirsin. Ne istersen yap, sahne senin!

- yeni yılda herkesin isteklerine kavuşmasını dilerim.. insanların isteklerine kavuşmalarını her zaman dilerim ama yeni yıl bahanesiyle bir kez daha hatırlatayım dedim.. gülümseyerek geçirdiğimiz günler çok çok fazla olur umarım.. dilerim geçmiş yıllarımızdan daha güzel bir yıl olur, en güzel bi yıl olur! (o ne demekse) he bi de umarım bidoyla seni bu yıl eveririz.. gidin de önümüzü açın yahu!



Zaman ayırıp sorularımızı cevapladığınız için teşekkür eder yine bekleriz.

 rica ederiz, ne zaman isterseniz! istediğim sorudan başlayabilir miyim geyiğini bile yapmadım fark ettiysen, o derece saygılıyım bu işe..


*Fotoğraftakilerden büyük olanı soruları sordu, küçük olanı yanıtladı. Gerçi fotoğrafta ikisi de küçük :)

5 yorum:

bi dost dedi ki...

hamam etkinliği eğlenceli olacağa benziyor:P ama işe yarayacaksa eğlence bile aramam hacı ya :(

!reDanDark! dedi ki...

Bence Eyüp'te 3 kulhu 1 elham okumayı da unutmayın:)

Canan dedi ki...

ben gönüllü adile naşit olurum bido! o kurnadan bu kurnaya çirkef sıçramış oh oh oh :)

redandark
hmm onu unutmuşum olur tabi, kısmet açıcı her türlü aktiviteye varız!

Selin dedi ki...

hamam falan demeyin öyle gaza gelirim hemen biliyorsunuz. ben bir araştırayım bakalım telli baba dışında kısmet açma kudreti bulunan bir zat varsa onu da görelim bi :p

Canan dedi ki...

araştır araştır in selin we trust!

Back to Top