Salı, Ocak 04, 2011

bi dostla hayata ve yeni yıla dair

efendim son röportajımızı blog ve ff camiasının kıskanılan, aranılan insanı (:P) shemanın reyizi, can dost güzel insan bi dost hanımla yapıyoruz.. kendisinin yeni yıla dair görüşlerini ve dileklerini aldığımız bi dost hanımla biz röportaj esnasında çok eğlendik, umarım siz de okurken eğlenirsiniz..

1. 2010'un kısa bir değerlendirmesini alabilir miyiz senden?

bu sana bağlı. tuttuğunu koparan biriysen alabilirsin, eheh. (gülüşmeler) 2010'a mutlu ve umutlu başlamıştım ben aslında. ama pek öyle devam etmedi:) geçen yıla saydırır da saydırır herkes, ben öyle yapmayacağım ama çok da muhteşem geçtiğini söyleyemeyeceğim. ortalama bir yıldı, çok kötü bir şey olmadı çok şükür; ama hayatımı değiştirecek harika olaylar da yaşamadım:) "ama"larla dolu bir yıl olmuş bu sorunun cevabında da gördüğümüz gibi:) bir de durgun bir yıldı 2009'a göre.. çok fazla yeni insanla tanışmadım, az biraz kabuğumda kaldım sanki.


2. 2011 de ne olsa, ne olmasa?

öncelikle şu lise bir bitse. her şey iyi giderse temmuz'da son sınavıma gireceğim, her şey iyi gitsin ve birincilikle bitireyim lütfen:P sonra, hayatımda biri olsa. öylesine biri olmasa, ebediyyen ayrılmayacağım biri, bu yıl gelip girse hayatıma kalp yoluyla :) sonraa, abim askerden gelse sağ ve salim bir şekilde, babamın işleri süper gitse. düzen ve huzur gelse bu taraflara:)

ne olmasa peki? gereksiz insanlarla arkadaşlık etmesem mesela. gereksiz olduklarını bildiğim halde yapmasam bunu en azından 8-) sonra, bilgisayarım ve internetim bozulmasa, ama çok da haşir neşir olmasam onlarla kendi rızamla.. tembellik olmasa, anneye çemkirme olmasa.. ve şu kahrolmayası göbek olmasa :((( (bu noktada röportajı yapan insan bidost insanına kafa atmak ister çünkü bidost insanı kendisinden bayaa bir zayıftır)


3. 2011'e geçmesini istemediğin 3 kişiyi bahşeder misin?

istememekle kalmayıp 2010'da bıraktığım 3 kişi var halihazırda, onları bahşedeyim? 1. o salak kız. 2. o salak çocuk. 3. diğer salak kız. üçüncüsünü sonlarda bıraktım ama geç olsun temiz olsun derler, temiz oldu.


4. 2010 deyince aklına ilk ne geliyor?

2010 deyince aklıma şu geliyor! diyeceğim belirgin bir şey olmamakla birlikte, böyle sorulunca aklıma odunluğum geldi bir anda. yani hiçbir şeye üzülmedim değil iki bin onda ama kendimi heder edecek kadar üzülmedim, en azından karar verdiğimde uygulayabildim. eskiden böyle değildim ben, benim için çok önemli olmayan bir insanı bile hayatımdan çıkarmak dünyanın en zor işiydi. hatta yapamazdım da, sürünürdüm milletin peşinde. bir süredir benimsediğim "sana değer vereceğime x'e değer verir y'yi bulurum xD" felsefesi beni daha güçlü, bir o kadar da odun yaptı ve şak şak şak atabiliyorum artık fazlalıkları.

pilatesin de etkisi var tabii. (alakayı kurana ödül) (tekrar gülüşmeler)


5. saat tam 00.00 da şunu yapayım da tüm sene onu yaparım geyiği vardır.. sen hiç yaptın mı? yaptıysan neydi?

bu yıl yapmadım. öyle ki, dışardan gelen top-tabanca seslerini duyduğumda banyoda ellerimi sabunluyordum. ama geçtiğimiz yıllarda bir defa 00:00'da namaz kıldığımı, bir defa da sevdiğim'e mesaj attığımı hatırlıyorum. ilginç bir kafadaymışım.


6. o değil de resmen bir yıl daha yaşlandık, n'apıcaz?

senin daha 1 yılın var yaşlanmaya, hiç konuşma :/ a.nur da konuşmasın, lale de hatta.. ama selin'le ben 25 yaşımızın sonu olan 2012'ye sap gibi girecek gibi olursak ben kendisine 31 aralık'ta elele köprüden atlamayı teklif edeceğim :/ gelecek yıllar için size de ışık oluruz, büyüyünce siz de yaparsınız :(

7. geçtiğimiz yılda en sevindiğin en üzüldüğün ve en korktuğun anı hatırlıyor musun?

en korktuğum andan başlamak istiyorum. ablamla kuaföre gitmiştik, evde de yalnızca annem vardı. sonra döndük, kapıyı çalıyoruz çalıyoruz açan yok.. işimizin çok uzun sürmeyeceğini bildiği zamanlarda, evde başka kimse yoksa asla dışarı çıkmaz çünkü biz anahtar taşımayız. kapıda kalmamızdan korkar. ama o gün açılmıyor kapı işte.. başına kötü bir şey geldi sanmıştım, çok korkmuştum. markete inip orda da aradım onu, yoktu. bir süre daha kapıda bekledikten sonra yanımızda belirdi, ben de ona çok kızdım 8-) hayatım boyunca yaşadığım en büyük korkulardan biri bile olabilir bu hatta.

en üzüldüğüm ne vardı hatırlamıyorum, ama abim beni çok üzmüştü. yıllar önce okulu bırakmamla alakalı saçmasapan düşüncelerinin olduğunu öğrenmiştim, günlerce küsmüştüm ona. 80 defa özür dilemese hiiiç de barışmazdım zaten hıh. bir de askere gittiği akşam çok üzülüp ağlamıştım :$ nedir bu abimden çektiğim benim yahu :P

aaa bir de şimdi aklıma geldi; yani çok üzülüp karalar bağlamamıştım bunun için ama son anda terslik çıktığı için burulmuştu içim biraz. blog aleminden sevdiğim biriyle görüşecektik, bir çarşamba günü olacaktı buluşma ve biz de yeri-zamanı salı ayarlarız demiştik. salı gecesi ben ona "3'te ayrılmalıyım" o da bana "6'dan önce mümkün değil" deyince kötü olmuştum.

en sevindiğim an olarak da hatırlamıyorum ama yaşamaktan mutlu olduğum günler vardı.. mesela, shema buluşmaları. mesela, büyükada gezisi. mesela, hmm bu da şimdi aklıma geldi, mesela yazın girdiğim sınavın sonuçlarını öğrendiğimde deli gibi sevinmiştim. en sevindiğim an olabilir o, evet:)



8. 2010'da bırakmak istediğin alışkanlıkların ya da huyların var mı?

evet hem de bissürü :/ dağınıklığım, -yineliyorum- tembelliğim, geç yatışlarım, abur cubur yeme hastalığım, netkolikliğim, falan filan. he bi de agresifliğim, cazgırlığım.



9. ben "düğün tarihlerini düzlemece" olayına sinir olurum.. sende durum ne, 11.11.11de düğün görebilecek miyiz?

hayır, sırf bu saçmalığa tepki olsun diye evlenmeyeceğim ben o tarihte!! :PP özel bir tarihte evlenmek isterdim ben de, bu doğrudur ama 9.9.9 10.10.10 11.11.11 artık özel olmaktan çıktı bana göre:) 30 ağustosta, 29 ekimde falan evlenebilirim ben :D ya da evleneyim de, tarihi önemli değil :P

10. senin için 2010'u diğer yıllardan çok farklı kılacak bir olay ya da kendinde gözlemlediğin değişiklikler oldu mu?

4. soruya verdiğim cevap dışında bir de kitap okuma ihtiyacı hisseder oldum, böyle sevindirici bir değişikliğim oldu. onun dışında değişik, farklı, önemli bir şey yok maalesef :/

11. 2010da çıkan ve sevdiğin albüm, film ya da dizi var mı? nesini sevdin onların Allah aşkına! :P

bu sene 1 kerecik sinemaya gittim ben galiba, bunu farkettim ve çok üzüldüm şu an :D eyvah eyvah'tı o da, çok sevmiştim. dizi de var, acıların çocuğu osmancık'ın meşhuuur dizisi öyle bir geçer zaman ki:) sonra, fatmagül'ün suçu ne (buna bayıldığına eminim:P) bir de yahşi cazibe. ya böyle şeyleri izledikçe sizden farklı olduğumu farkediyor ve beni sevmediğinizi düşünüyorum, yok öyle bir şey ama di mi? sevin beni :'(

(şimdi albüm konusunu hiç açmayayım, serdar dersem kesin atılırım gruptan 8-)



12. buradan shema ahalisi okurlarına yeni yıla dair bir mesajın var mı? normal mesaj da olur farketmez :)

olmaz mı? inanırlarsa olur bence, bu yüzden herkesi iman etmeye davet ediyorum. kendilerine güvensinler. bir kız için, bir oğlan için kendilerini harap etmesinler. her şey kafada bitiyor bi anlasınlar bunu. ama evlilik hariç, o kısmet işi (böhü).

herkes gibi ben de sağlık, mutluluk, huzur, barış dolu günler diliyorum yeni yılda bizi okuyanlara. gözlerine de ayrıca sağlık. bi de yüreklerine. onların şurası güzel, şurası.. hadi kaçtım esra erol'la izdivaç'ı izliycem daha. görüşürüz.

6 yorum:

Selin dedi ki...

31 Aralık 2011'de köprüden atlama önerisi kabul edildi :(

Yusuf dedi ki...

2010'da bana küstüğün günü en kötü gün olmasını beklerdim. ya da benim seni affettiğim günün en mutlu gün olmasını :P

bi dost dedi ki...

selin, dur daha 1 senemiz var, ümidimizi şimdiden yitirmemeliyiz :/

yusuf; aa evet unutmuşum :P:P

a.nur... dedi ki...

Ya şu dizi albüm işine çok güldüm :D :p

Deli deli olma çocuuuk!

a.nur... dedi ki...

Ya bi de seline gülebilir miyim izninle ahahahah :D

Selin dedi ki...

gül tabi gül, biz intihar etmekten bahsediyoruz, sen gül, gençsin ya anlamıyorsun halimizi :(

Back to Top