Cuma, Eylül 17, 2010

40. yazıyla kırk.

40 önemli bir sayıdır. tarihte de yeri büyüktür.

40. müslüman Hz. Ömer'dir.

mhp'nin 40. yıl hesapları dillere destandır.

pislenmiş mutfak kapları toprakla kırklanır. yoksa yenmez-içilmez onlardan.

bebeklerin kırkı çıkınca bi takım organizasyonlar falan yapılır.

önemli insanların düğünleri 40 gün 40 gece sürer.

haramiler 40 kişidir.

kalabalıklar için de "yarısı 40 kişi" denir.

zekat miktarı malın 1/40'ıdır.

bir fincan kahvenin hatır süresi 40 yıldır.

bir şeyin nadir yapılması için 40 yılda bir olması gerekir.

ve bir dostluğun sağlamlığını ispatı için de 40 yıllık olması.

Hz. Muhammed (s.a.v.) 40 yaşında peygamber olmuştur.

40 hadis ezberlemek güzeldir.

teneşir de 40'ından sonra azanı paklar.

hamilelik ortalama 40 haftadır.

40 katır veya 40 satırdır.

ve sebeb-i yazımıza gelelim.

bugün de shema ahalisi 40. izleycisine kavuşmuştur.

hoşgeldin der, ayrılmamasını dileriz.

10 yorum:

Selin dedi ki...

Maşallah diyeyim ben de o zaman :P

bi dost dedi ki...

de selinim, 41 kere de hatta, 41. izleyici gelmiş çünkü :D

ismi lazım değil :) dedi ki...

zor bişeyi yapabilmek için de "40 fırın ekmek yemek gerekir" denir :)

bi dost dedi ki...

aklıma gelmemiş o ismi:)

Adsız dedi ki...

İnsan 40 günde delirirmiş...

bi dost dedi ki...

bunu duymamıştım.

cecil dedi ki...

40 kere dersen olur da derler :))
maşallah maşallah ..
yeni keşfettim... takipteyim..

bi dost dedi ki...

hoşgelmişsin cecil :)

Silent Traveller dedi ki...

Sevgili bi Dost, gücendim bak. Diiceksin ne güceniyon kardeşim kimsin ki ne hatırın var ki ? Öyle öyle, pek bir hukukumuz yok. Amma Senin blogunda daha ilginç bir izleyici numarasına tevafuk eseri ben yerleşmiştim. 555. izleyicin ben olmuştum. Seni anlıyorum belki de.Yav kardeşim 555 sayısı üzerine ne yazılabilirki diyebilirsin. Valla benim aklıma bi şi gelmiyo. Belki seninkine gelir. Zeki kızsın vesselam.

bi dost dedi ki...

kıllanan adam, samsunlu olsam 555 için bişeyler düşünürdüm ama, malesef :P

Back to Top