Pazar, Temmuz 10, 2011

İyi ki Doğdun Bidoooo!


Ben böyle yazılar yazmakta iyi değilim cancan. Affet. Ama kandırıldım."Sevgi dolu, sevimli" gibi kelimelerle kandırdılar beni (evet evet siz Selin ve Canan :D ). Şimdi ben sana öyle sevgi dolu bir yazı yazmak istiyorum ki... Ama sevgi dolu olsa sevimli olamayacak, sevimli olsa sevgi doluluğu gözden kaçacak diye korkuyorum, bilesin.

Şu internet dünyası ve onun birleştirdiği insanlar konusuna hiç girmeyeceğim. Çünkü biliyorum ki biz artık bunun ötesindeyiz. Blog arkadaşları bile değiliz biz. Biz birbirine uyan ama farklı yerlerde yaşayan sonra mini mini bir hadiseyle olması gereken yerlerde olan insanlarız.

Başka nasılız dersen... Deme, dinle şimdi.

Biz böyle insanlardık çünkü; sen de bizlerleydin bak. Bak, bütünü oluşturan o parçayla ilgili şeyler söyleyeyim de dinle...

O parça çok sevimli bir kere! Yazdığı yazılar hüzünlü olsa bile içine gülümseten cümleler koyabilen biri... Her yazını okurken gülüyorum ya! :)

Milyonlarca iyi özelliği olmasına rağmen hep kendine kötü eleştiriler yapan ama o halini de öyle sevdiren biri...

Benim soğuk esprilerime gülen, hatta benden çıraklık eğitimi alıp bana yoldaş olan biri...

Artık çok da güzel soğuk espriler yapan, bizi güldüren biri... :D

Bir sürü kişiyi tanımasına rağmen şemasını hiç ihmal etmeyen biri...

Her şeyden haberdar olan biri :P (anladın sen onu :D )

Güzel pastalar börekler yaptığını düşündüğüm biri... (henüz nasip olmadı ama mesajı yolladım çok pis :P )

İbrahim Tatlıses dinleyen biri :D

Bir derdin olsa, dinleyecek biri...

O bana "balım" diyen biri :)

İçimizden de biri o... (çünkü evde kalmış biri aynı zamanda :P )

Arkadaş canlısı, içi dışı bir, bir şeyin çok farklı yönlerini görebilecek kadar da mantıklı biri...

O var ya o, çok sevdiğim biri!

O, hakkında çok fazla şey söylemek istediğim ama içimdekileri toparlayıp bir araya getiremeyecek kadar beceriksiz olduğumu bilecek, beni öyle sevecek biri :)

O Zeynep, o bido, o şemanın bir tanecik'i.

O, yıllar evvel bugün doğmuş, iyi ki de doğmuş biri!

Tüm güzellikler seninle olsun cancağız :)

Seviliyorsun, bilesin, bu üç kişi seviyor seni!

Kartın üstünde yazdığı gibi: "have a happy birthday right now!"


:)

3 yorum:

bi dost dedi ki...

bido buna duygulandı 8-)

o üç kişiyi o kadar çok seviyorum ki ben. üçünü de çok seviyorum, üçünü de birbirinden çok seviyorum, en çok üçünü seviyorum:) canlarım benim!

arkadaşım dediğim herkes benim için değerlidir ama arkadaşın makbulü bişeyler öğrendiğin arkadaştır ya, ha bu 3 kişi makbul olanlardan işte:) iyi ki varsınız her biriniz benim hayatımda.

bi de şey, hakkaten güzel pasta börek yaparım :P shemasal piknik yaparsak pasta börek sponsoru olurum, sen de tahminden öteye geçersin :D

bi de ismimi yazmışsın ama sorun etmiycem bunu:D

hem teşekkür eder, hem öperim:)

Selin dedi ki...

Heeey birthday girl!

25 yaşına girdin de biraz daha evde mi kaldın sen şimdi :P

25 yaş aslında süper bir yaşmış, gel bak, korkmaya gerek yok. Önce biraz soğuk geliyor ama alışılıyor. Ben alıştım, yetmezmiş gibi sevdim bile bu yaşı :)

Gelecek 25 yılın geçen 25'ten çok daha güzel olsun. İyi ki doğmuşsun. Nice mutlu yıllara! :)

bi dost dedi ki...

selinim, resmen evde kaldım ben şimdi.. noter onayladı :( :p

25'e giriş biraz sıkıntılı oldu ama iyi geçer severim ben de umarım:)

sağ ol canım benim, birlikte nice yıllara inşallah :)

Back to Top