Salı, Ağustos 02, 2011

İyi ki doğdun Canan!


24 sene önce tam da bugün annem ve babam eve ilk defa gördüğüm küçük bir bebekle gelmişler. Bebeğin varlığını umursamış mıyım bilmem ama gelirken bana hediye olarak getirdiği oyuncak telefonla senelerce oynadığımı düşünürsek gelişinin hayırlı olduğunu söylemek mümkün :)


İlk günden ablasına hediye alma inceliğinde bulunan sevgili kardeşim Canan'ın doğum günü işte bugün. (Hediyeyi annemlerin ben onu seveyim diye aldığını söylememe bilmem gerek var mı?)


İnsanın kardeşinin olması güzel bir şey. Sürekli bir arkadaşınla yaşıyormuşsun gibi. Bir yandan da kötü bir şey. Çok fazla arkadaşa ihtiyaç duymuyorsun :)


Bir arkadaşının doğum gününde unutamadığın anılardan ya da çok sevdiğin özelliklerinden bahsedebilirsin. Ama 24 senenin neredeyse her gününü birlikte geçirdiğin, üstelik objektif bakamayacağın biriyse bahsi geçen, bu tür şeyler yazmak zor :)


Ama iyidir benim kardeşim! Bazen gıcıklaşabilir, eh o kadarı normal. Kendisini fazla yürütürseniz söylenir, uykusunu bölerseniz kızar vs. Bunlara rağmen iyidir işte.


Biz birbirimize çok benzemeyiz ama nadiren gelişen istisnai durumlar dışında hep anlarız diğerinin söylediğini. Sadece kendimizi değil, diğerini de düşünürüz. Aslında en çok en küçük olanı düşünürüz tabi :) İşte ben belki de bu yüzden birbirinden nefret eden o kardeşleri oldum olası anlamamışımdır.


Benim kardeşim zaman zaman ikizim zannedilir, halbuki normal kardeşlerden daha farklı bir benzerliğimiz de yoktur hani. Kendisine "Selin" denmesine alışkındır ama yine de her seferinde "Canan" diye düzeltir. (Ben telefonda Cananmışım gibi konuşurum bazen, o yapmaz.) Kendisi ikizim değildir, hatta bir Alex de değildir ama en yakınımdaki insandır her zaman.


Kendisi için kullanamayacağımız bir diğer sıfat da "şanslı"dır. Başına sık sık kötü şeyler gelir. Saçma sapan insanlar çıkar karşısına vs. Umarım 24 yaş onun için bir dönüm noktası olur ve "Ne kadar şanslı" dediğimiz o insanlardan birine dönüşür!


Yeni yaş önce mutluluk getirsin, sonra şans, iyi dostlar, unutulmayacak anılar, belki hayırlı kısmetler :P ... Mevcut olan ne kadar güzel şey varsa getirsin işte!


24. yaş geçen 23 seneyi kıskandıracak kadar güzel olsun! Daha az sinir, daha az stres, daha az sıkıntı...


İyi ki doğmuş Orta Doğru ve Balkanların, ama en çok Balkanların en süper insanı. İyi ki varmış benim canım kardeşim :)


Nice mutlu yıllara!

3 yorum:

a. dedi ki...

Hey heeeeey! Doğum günün kutlu olsun güzel insan! Ellerimizde mumlar kutlayamadık ama kına gecende yapıcaz öyle şeyler :P Öhöömmm :D Bu yaşında çok güzel şeyler olsun; işlerin yolunda gitsin, sevgi pıtırı arkadaşlarınla muhteşem günlerin olsun,sevmeye doyamadığın bir sevdiceğin olsun, sonraaaa geleceğe dair güzel planların, bol gülücüklü günlerin... Böyle bohçacı kadınlar, falcılar, dilenciler gibi de dua ederim öhömm :) Ramazan vaktine denk geldi, bak ne iyi! Bu ara çok seviyorum seni :)) Mutlu yaşlar!

a. dedi ki...

bu arada yazcaktım :D rezalet biriyim dimi :D

Gezi/yorum... dedi ki...

Kardes gibisi varmı yazınız duygulandırdı beni ..

Back to Top