Cuma, Mart 11, 2011

Manyaklar!!!!!!!



Az evvel elime geçti hediyeniz. Odadan çıktığımda masanın üstünde buldum. "Saraçoğlu" yazısını görünce "deliler, manyaklar!!!!" ve hemen ardından "nasıllll?" dediğimi hatırlıyorum evet.

Gününde ulaşamadı ama çok da geç sayılmaz bence:) Hem hem tam sürpriz oldu!

Yaşlanıyorum ama ne güzel hep beraber yaşlanıyoruz ve evet siz daha yaşlı olacaksınız. şeytanigülüşlüzımayl: :D :D

Ben bu hediyeleri elime almadan evvel diyordum zaten "ne kadar şanslıyım ben ya!" diye... Bir kez daha şanslı olduğumu hatırlattınız ya, ne diyeyim size... Yeni yaş şahane şeyler getirecek mi bilemiyorum ama yıllar evvelki bir yaşım bana şahane şeyler vermişmiş meğer. Kim derdi ki o adamın böyle bir şeye sebebiyet vereceğini! :P

Hayaletime bir şeyler fısıldarken sizin için de güzel şeyler dileyeceğim. Ve mümkünse zamanda yolculuk yaparken bu günlere dönmesini dileyeceğim bol bol! :)

Bilmem kaçıncı defa, yeniden, bıkmadan, usanmadan "iyi ki varsınız kızlar!" Mümkünse hep olun. Hep...


P.S: Adresi nerden buldunuz nan! :D

Hiç yorum yok:

Back to Top